cykeltur

Imorse vaknade jag seg som en gnu, Charlie skulle åka och jobba så jag gick upp och käkade frulle med honom.
Huvudvärk som satan fick jag också, för jag antagligen sovit för lite, eftersom det blev riktigt sent igårkväll.
Från början skulle vi vart hemma hos mig, jag, Amanda och Linda. Men Amanda vart sjuk och vi sparade filmen  vi skulle se, så Linda och jag åkte in till stan och var med Sandra, Amanda, Madde,Madde,Sofi och companyy.
Festen vi gick till var väll rätt ovärd, så till slut kilade vi hem, älskling kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig.

Tanken var att jag skulle få sjuss till Charlie senare idag på dan, men mina päron var inte hemma så jag tvingade Charlie att cykla och möta mig! Så sagt som gjort, det gjorde vi med paus i stan med choklad och cola :)
2mils motion idag, och jag mår bra! ;D

Just nu kom Charlie precis ifrån duschen och jag dricker Pepsi.
Vi ska fösöka hålla sams resten av dagen, då vi har haft en del diskussioner idag! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0