oboy!

Så sant så! Nu sitter jag här och dricker ett stort glas oboy :)
Har nyss läst sidorna som skulle vara klara imorgon i vårann engelskabok. Jag har fått Företagsekonomi böckerna nu också, eftersom jag ska läsa A-kursen samtidigt som B.
Jag har även bestämt mig för att jag ska lita platta håret helt och hållet, jag ska få långt hår!
Jag slutade förövrigt halv 2 idag så jag hann med tidiga bussen, Charlie kommer med 4 bussen sen! Så innan det tänkte jag kolla igen Företagsekonomin :) puss.

                                                                       

                                                                                       Måns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0