så mycket bättre

Bara så mycket bättre samhäll är!
Så himla glad att jag böt faktiskt, även fast jag inte trivdes speciellt bra i Naturklassen är deet lite sorgligt ändå. Men jag har faktiskt upptäckt att det här är mycket mer intressant.
Jag slapp idrotten imorse för att gå till SYV och pratade lite om min studieplan osv, jag tror det kommer funka utmärkt.
Sen hade vi Engelska innan lunch, och på eftermiddan information och layout. Började inte arbeta eller så, utan fick lite information om kursen osv, och läraren verkar verkligen störtskön!

Ikväll har jag dressyrträning som jag inte har haft på hur länge som helst känns det som, skönt att nån ser han ifrån marken. Blev ingen hoppning igår, så jag hoppar förhoppningsvis lite för Emma i helgen, kul! :)

Imorgon slutar vi förresten 12.55, så tidigt har jag inte slutat sedan Hummelsta, helt sjukt skönt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0