skärpning

Har inte varit så aktiv här på sistonde, har inte suttit vid datan speciellt mycket överhuvudtaget.
Men nu är det inte långt kvar till skolan börjar, känns lite tungt faktiskt. Gymnasietiden är inte den roligaste.
Men det har hänt en del på sistonde iallafall, igår var vi på The Voice i Stockholm, sjukt mycket folk och det blev även bra väder till kvällen, lyckat.
Sen tävlade jag och Sky i Tierp i torsdags, jag var nöjd med honom, han hoppade fint och så, blev placerade i första klassen och ett ner i andra. Jag kunde dock inte påverka honom så mycket under ritterna då jag fick ett getingstick dagen innan, vilket resulterade i ett väldigt svullet och ont ben.


Ironik - Stay with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0