ännu en stekardag!

                                                                                 


Underbart! Ännu en till superhärlig dag.
I morse vaknade jag upp med världens bästa pojkvän Charlie, bredvid mig. 
Vi blev dock tvingad att gå upp klockan 8, då vi skulle till pappas jobbs hus. Det skall säljas närsomhelst, vilket då jag, mamma, min lillebror och Charlie blev tillägnade att städa upp allting(!!) Tack pappa, verkligen en ära!

När vi var klara var det bara att lämna allt skit på återbruket, mest kartonger egentligen så det var inte välldans jobbigt faktiskt. Väl gjort, kilade vi runt och gjorde lite ärenden, bland annat handlade vi massa mat och jordgubbar! Förövrigt är det min passion ;D haha!
Sedan när man hoppat in i bilen längtade man hem och även idag bara slänga sig i solstolen! ;D
Men denna dag drog jag även ut Charlie också, vilket blev lite trevligare! Vi satt och pratade massa om våra föräldrara, haha.

Men ikväll ska jag hem till Ida på liter myskväll, grilla och så! mysigt

PUSS


                                        jag ska bli brun!        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0