ensam ikväll




Just nu sitter jag ensam hemma i soffan, saknar charlie och dricker oboy!
Jag är sjukt suger på att tatuera mig, så jag har suttit och kollat lite tatueringar på nätet.


                              
fint att skriva sitt namn på           Angelinas tatueringar är sjukt 
handleden.                                    snygga,speciellt texten på skuldran. Love it!
                                        
                                                              

                                      
Gillar den här också.                jättefint med text över revbenen,
                                               men svårt att veta vad man ska skriva.
                                                Kan även skriva texten mer lodrät med texten
                                                neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0