hemma ifrån avesta

Helgen i Avesta har varit helt sjukt varm!
Fått haft blöta handdukar på Sky och hälla vatten på honom stupikvarten.
Igår svängde han förbi första hindret i omhoppningen(125cm), då jag inte hade några ben kvar, även jag var så himla seg av att ha suttit i solen hela dagen, klassen startade trots allt halv 7.
Idag hoppade jag 120n, då han var jättetrött och jag funderade på att gå ut ett antal gånger, men jag fullföljde iallfall och vi gick i mål med två rivningar.
Efter den klassen åkte vi hem och strök 130n, han har aldrig ens rivit 2 hinder i 120 förut. Men som sagt det var  alldeles för varmt.
Men mamma och jag fick en mor - och dotter helg, med bad i Dalälven och massa godis osv, mysit!
                                  
                                        


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0