Hemmakväll med La familia.




Tack mina päron och lillebror! Alla verkar dissa mig, när jag stannade hemma denna fredagkväll.
Pappa och Jesper sitter vid datan, mamma tror jag är i stallet och har varit där mycket länge.
Själv sitter jag vid tvn med datan i knät, trodde iallafall det skulle vara något bra på tvn? Nej, inte ens det, och jag pallar
inte sätta igång en film nu, somjag endå antagligen somnar till.
Ha en jävla bra fredag hörrni!



Tjolahopp!
Nu har jag jobbat hela måndag till fredag, aaapnöjd!
Dagarna har annars rullat på och jag har inte gjort något jättespeciellt.
Har inte orkat gjort nått, har känt mig som en mör vallross, när jag kommit hem från jobbet! haha.

Idag när jag kom hem ifrån jobbet vid 4-tiden, kilade jag in till stan för att
köpa en ny Exuviance fundation, min har nämligen varit slut i sisådär 2 dagar, så det behövdes en ny!
Väl hemma tog jag ut min kära häst och motionerade honom, han var väldigt trött vilket lättade mig lite,
så det istället kunde bli ett lättsamare och lite kortare pass i regnet!
När jag kom in hade pappa varit och köpt pizza, mums!

                                 
                                                                                min lilla skywalker, till häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0