mysdag!




shululu lilla lady!

idag har varit en härligt chillout dag! imorse gick jag väll upp runt halv 12, såg att
mitt efterlängtade väder hade anlänt till denna torsdag!
Var bara att ta på sig bikinitoppen, springa ut och slänga sig i solstolen och bättra på brännan, med en macka och ett juiceglas i handen! Det kallar jag härliga tider!

Runt 2 - halv 3, startade jag min pärla(min kära moppe) ute på gårdsplanen, med musiken på högsta volym och en hungrig mage, för att bege sig in till staden för att möta Linda!
Vi mötes vid busstorget och kilade upp på stan för att köpa oss en varsin sallad och sätta oss i klosterparken!
Helt underbart väder, och en polare med exakt samma sjuka humor, absolut inte helt fel! ;D
Började väll glida hemåt vid sådär 8-tiden.
Pannakakor väntade hemma, med den grymt goda rostbiff-pastasalladen hade gjort mig mätt för en hel vecka, kändes det som(!) Så jag skippade en ganska sen middag, vilken jag blev chockad av. Jag brukar inte säga nej till mat? haha!
Jag satte mig istället vid tvn med mamma, inte ett dugg på tv som vanligt! Endast idioterna i Jackass 2, alltså vilka sjuka grejjer, ibland måste man ju tillåmed blunda. Helt sjukt ibland!

Denna kväll trodde jag heller inte skulle sluta bra, då pappa och jesper(min lillebror) började bråka som bara den!
Jag mådde faktiskt ganska dåligt ett tag kändes det som, inga trevliga ord emellanåt kan jag lova.
Slutade med att dom nu itne pratar med varandra, pappa gick och lade sig och jesper till datan.
Hoppas allt är löst imorgon iallafall.

En sak som fick mig på väldigt bra humör är iallafall att min älskling kommer förbi och sover här inatt, han ska vara borta aldelles för länge endå, men helt underbart att träffa honom iallafall, då börjar ju iallafall evigheten om på nytt, vilket gör att den blir lite kortare! :)
Han kommer väll om ungefär 15min, så just nu sitter jag i min lillebrors säng och håller han sällskap. Fast jag tror inte han märker av det, han sitter vid tibia heller något sånt och är helt inne i det, men hörlurar och grejjs!

Ska kila och borsta gaddarna nu, men vi hörs imorn!
PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0