första inlägget, ny bloggare!

Tjoho!

Idag har jag haft riktigt riktigt tråkigt! Därför råkade jag kika in på en blogg, och tänkte att jag
kunde väll skaffa en sånn där blogg, själv då!
Jag heter iallafall Louise Johansson vilket är ganska simpelt att förstå, jag är 17år och kommer från Enköping!
Skiljer sig inte allt för mycket ifrån en ganska orginell tonåring, som längtar efter studenten och 18årsdagen!

iallfall ..

Min dag idag, har gått åt att äta aprikoskräm med mjölk!
Sen har jag bara suttit och väntat på det fina vädret som skulle komma idag?!
men det verkar ju inte som att det kommer,men det är ioförsig inget som gör mig speciellt förvånad.

men jag skulle dock haft hoppträning med Skywalker, min såkallade häst,  i morse men lat som jag blivit efter 3veckors slappt sommarlov, orkade jag inte!
Så enligt mina planer har jag tänkt att jag ska gå upp i paddocken lite senare idag och, bygga hindrerna själv(?!), och hoppa lite!

Nu ska jag försöka släpa mig härifrån och göra något nytta idag!

PUSS




23:01, lite uppdaterat!

Jag släpade mig tillslut ut i stallet, då jag märker varje gång, att det är det här, som är livet!
Bara att jag har blivit helt sjukt slö, och ta mig i kragen och göra något, istället för att sitta och inte göra någonting, endast tänka på om jag är hungrig eller inte! ;D

Förövrigt tog jag iallafall upp Skyplutten till paddocken idag, galopperade lite galoppbommar och han fick till galoppen mycket bättre, och han blev helt tokig av det, han tyckte det var tokroligt!
Efter galoppbommarna märkte jag genast skillnad på sprången! Efter lite hoppning tog jag några enstaka språng på 140-145. King han är!

Nu blir det film och flädersaft!
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0