kort vecka - fredag

igår förmiddag var jag tammetusen inte mitt vanliga jag, jag vaknade 12.10! :o

helt sjukt, jag blev helt chockad när jag kollade på min telefon på nattduksbordet, så jag flög upp och kollade även på köksklockan, så rätt, klockan var 12.10.
Seg var jag sen hela dagen, gick inte ut och red förrän runt 3 iallafall, tog då ut båda hästarna. Sky var pigg som jag vet inte vad, studsade mer än kom framåt överhuvudtaget. Pierna var helt galen som vanligt, tar alla chanser hon får.
Mot kvällen kom pappa hem med pizza, fan va gott, det var riktigt längesen och jag var riktigt hungrig.

Eftersom jag sov konstigt nog väldigt länge imorse, så kunde jag absolut inte sova inatt, jag sov högst 2tim på hela natten och jag är seriös. Så nu, 10.45, är jag riktigt trött och ganska övertrött, jag höll på att reta linda hela spanskan, haha.

ikväll blir det älskling och idol, <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0