loerdag

har varit riktigt jävla seg idag kan man säga. har typ legat i sängen och sovit och vilat större delen av dagen.
Sen mot kvällen skulle familjen åka in till anki som fyllde 40, men innan dess skrämde min lilla ponnybus skiten ur mig, fyfan. det såg ut som hon försökte kräkas och det lät jättekonstigt i halsen :o men men lite massage på strupen så vart det bra igen, så troligen hade något fastnat i halsen, usch!

Följde iaf med in till anki ett tag, sen träffade jag steffie, vi käkade på akropolis och sen fick vi sjuss till någon john.
lite party där, men inte värsta dragen direkt. vid 12tiden tog vi iaf bussen därifrån mot enköping, steffie hoppade av vid ilian för yttligare en fest, jag åkte däremot hem, jag var riktigt jävla trött och seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0