sammanfattning av helgen

mot kvällskvisten på lördagen åkte jag till amanda. linda skulle även komma :)
vi drack vin och pratade och busade osv, så som det brukar bli. Lite senare kom även steffie och lollo upp.
dock lite för mycket vin gjorde att jag vart lite för busig mot vissa, men jag skyller på det för den här gången, haha.
Vid 1-tiden träffade jag charlie, så åkte buss till hummelsta, och gick hem(?!), det var faktiskt riktigt mysigt för det va fullmåne osv, haha.

söndagmorgonen släpade jag mig upp ur sängen för att åka med mamma till sandra som fått en bebis! Agnes ska den heta och det var jättegullig!
Senare mot dagen gick även charlie upp och vi segade oss genom hela dagen med andra avenyn och yttligare några timmar till sömns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0