västerås

när jag mött mamma som planerat, åkte vi och handlade lite på coop och köpte även en nytt busskort till mig.
träffade även charlies mamma där inne igen så vi fastnade där ett bra tag också :)
sen sjussade mamma mig till bussen, så for lindus och jag till västerås.
Väl där tog vi  varsin meny på donken direkt, hungriga som vi(jag) är, haha såre ska va!
Sen köpte jag iallafall en t-shirt, ett armband och ett par ascoola trosor! haha, inte storshopping men ändå.

Nu ligger förresten charlie och sover och jag har inget att göra, och han är sur på mig också :(
jaja, bonde söker fru ikväll med massa gott!

jag chillar inte med ledigheten, är ledig imorn med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0