You're on my heart just lika a tattoo



Charlie Ekman, min pojkvän och min bästa vän.

Snart är det 1år sedan vi blev tillsammans, 17 dagar kvar. För exakt ett år sedan  just nu hade vi träffats ett fåtal gånger. Pirret och den känslan som sprutade inom mig när jag såg dig. Vad jag än gjorde, i vaket eller sovande tillstånd, så tänkte jag på dig, från den dagen då jag såg dig för första gången.


                         



                                                         jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: Aamandis

fyffan va söt du är Louise! är så himla glad för eran skull!! :D <333 Saknar dig din bus!

2008-10-09 @ 13:32:01
Postat av: louise

ååå du med! å jag är så glad för din skull :D ses imorn sötan!

2008-10-09 @ 19:10:48
Postat av: ebba

fy fan va gulligt :')

2008-10-13 @ 11:36:00
URL: http://ebbawassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0