Enköpings Ridklubb hela dagarna

yes, jag har hållit hus där hela dagen igår och hela dagen idag.

SM-tävlingarna har rullat på och jag kan inte sluta titta. Sjukt fina hästar, sjukt fin ridning bland vissa!
Jag sitter bara och tänker på Sky och längtar tills han blir frisk.

Efter jag vart på Åkerby hela dagen igår åkte jag hem till Charlie och lagade tacos tittade på Stjärnor på is, som förövrigt var precis som Let's dance, alltså inte min smak.
Jag somnade som vanligt typ vid 9, men kors i hela jävla taket vaknade jag typ 10 någolunda pigg, så då tittade vi på Beck- öga mot öga, den va däremot riktigt bra, också en utav de Beckfilmerna jag inte sett.

Idag vaknade jag då upp hos Charlie och vi käkade frukost och åkte in till Åkerby vid 10 för att vara med redan från början ;D
Idag blev det en lång dag, med huvudvärk, ont i fötterna och ryggen. Men det glömdes bort i mellanåt då det blev lite bus med Steffie och Challeballe :)
Vann för juniorerna var Nicolina Savbäck, Young Riders Robin Ingvarsson och för seniorer Viveca Lundbäck!
Snackar om rysningar genom hela kroppen där de rider först i ärevarvet till Simple the best





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0