mensvärk o plugg

står på listan idag

ganska great dag i skolan ändå. På morgonen fick charlie och jag pallra oss upp en halvtimme tidigare för att åka buss till skolan, istället för bil med mami.
Väl framme vid westerlundska trallade jag, sandra och linda upp till gånsta för att ha våran orienteringsexamen. Var och en av oss bestämde att springa sjävla för att få chans på VG. Först var jag lite tveksam och jag skulle ta medelsvår eller lätt. Men med tanke på mina ambitioner och lokalsinne blev det en lätt bana.
med nån felspringning i minnet och tokleriga skor sprang jag i mål på 1tim och 8minuter. Jag kunde gjort lite bättre ifrån mig genom att kolla kartan lite nogrannare. Men det blev iallafall ett VG denna gång. jag är nöjd

Förövrigt har jag riktigt mycket plugg idag. Psykologiprov på onsdag nästa vecka. Måste börja med instuderingsfrågorna osv idag, det är svåra och krånliga kapitel. BLÄ
Sen är det då min kära spanska som jag lever upp till varje dag, noot! Har iallafall prov i det imorn, har inte gjort mer än att kolla igenom texterna, men det ska nog lösa sig ;D haha
Sen har vi även Samhällskunskapen och företagsekonomin, HELLYEAH


Så nu ska jag försöka lägga ifrån mig datan och börja, så jag kan sitta och titta på idol ikväll i lugn och ro!
Linda åkte ut igår, helt fucking amazing, she is the!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0