Sm har börjat



Yes! Sm har dragit igång uppe vid Enköpings Ridklubb!
Var där igår och kollade läger lite, Ida var även där och hjälpte Emma och Tabbi, så jag hjälpte henne lite!
Kollade bara på 135an sen kom mormor och hämtade mig för att fara vidare till Amanda.
Där chillade vi lite bara, innan vi gick till Sandra som skulle ha tjejkväll hemma hos sig.
Väl där var det jättekul med massa skratt, idol och god mat. Tack Sandra
En av presenterna vart riktigt omtyckta av alla, chokladsnopparna!

Jag hade prov igår också, spanska. Grejen var den att 2dagar innan hade jag tagit mig i kragen och pluggat in en del, översatte och jämnförde texten på svenska/spanska och övade in glosorna, så dom satt.
Sen när väl provet lades ut på bordet såg jag att hela texten var med och frågor till texten,  bara det att man skulle svara med egna ord. Kass på deeeeeeeeeeet
jag suger på spanska

Idag ska mamma och jag snart åka upp till Sm, jag ska bara ta ut och motionera min lilla stjärna först!
Charlie kommer även och tittar med oss lite senare när han har jobbat!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0