tyst och tråkigt

det är vad det är hemma just nu.

Kom hem ifrån skolan för ca 15min sen, så drack jag lite oboy och två mackor med ost,mumma!
I skolan serverades det äckel-fisk, men jag beslutade mig för att ta lite iallafall eftersom man fryser ju ihjäl i vår kalla skola om man äter iskall fil också blire inte bättre kan jag lova. Men då sa matgubben att dom hade hittat skruvar och gummipluttar i fisken, så dom hade tagit bort den. fuck it, va läskigt

jaja, idag ska jag iallafall sitta upp på min stjärna för första gången på ca 3weeks. Igår va han galen, så det lär ju inte bli nån höjdare idag, but i will survive! haha
ikväll kommer charlie förhoppningsvis så ska jag hjälpa plutten med matten!
pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0