ärentuna med ponnybus

Idag åkte mamma, jag, Charlie, min ponny Pierina och Micka för att starta en lokal ponnyhoppning.
Pierina var bland det busigaste som finns och helt galen. När det nämns att hon är 21år, är det alltid lika kul att se folks miner. jag lovar att Pierina själv, inte fattar att hon är gammal.
Efter mycket studsande och luftsprång startade vi första klassen där vi kom 2a :)
Senare på dagen startade klass nummer 2, då hon studsade för mycket innan tvåan och petade då det.
Det var väldigt länge sen jag tävlade henne sist, oc idag var det grymt roligt. Som alltid när det gäller henne.

                 
                                             efter prisutdelningen i första klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0