charlie sitter och lyssnar ..

Igår var jag och Linda i västerås, vi kilade dit efter skolan på jakt efter skor. Jag och Linda hittade skor båda två, kors i hela jävla taket att jag hittade några!
Blev iallafall uggs, då jag haft det förrförra året och dom är sjukt sköna och även ett par svarta stövlar.
Jag köpte även tre par örhängen, eftersom jag får byta nu, så nu är dom bytta och jag var fett nervös innan, haha. Men det gick smärtfritt :)

.. på jättedålig musik! HJÄLP MIG

Idag fick vi sluta tidigare eftersom sista lektionen var inställd.
Sen diskuterade jag och Charlie lite, men sen slutade det med att han följde med mig hem, haha!
Nu väntar vi på käk och sen blir det ridning och lite plugg också!
puss

Kommentarer
Postat av: Aamanda

varför ringde ni inte mig? :p behöver ju också skor :/ :p

2008-09-16 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0