ett litet uppehåll ..

.. har uppstått. Pga av lite olika andledningar, har inte haft riktigt tid och sen har jag inte haft något sug efter att ha skrivit så då har jag låtit bli istället.

Men lite saker har hänt, här är lite av varje.
Charlie och jag har firat 11månader tillsammans, det firade vimed massa godis, chips, dip och mys!
haha bilden är lite knasig, och min busblick kan vara bäst, haha


Dagen efter åkte vi till Västerås och tittade lite i affärer och käkade på Spicy. Jag köpte en tjock och lång brun kofta och en svart/guldig adidaströja.
Idoltittande har även börjat ordentligt och jag har fått mina favoriter, Loulou Lamotte och Anna Bergdahl, grymma!
Hörs och syns, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0