fått mycket gjort. 22.31

Min lediga dag gick väldans fort och mycket blev gjort också, det var dock inte lika vanligt som det förstnämnda.
Somnade om och vaknade vid ca12.00 sen efter jag vart upp och käkat frulle med Charlie som skulle till skolan, haha!
Gick sen upp och hjälpte mamma med höet som kom hemskört, 151balar slängde jag och mamma upp på vårann höskulle,bra kämpat!
Sen har jag även hoppat Pierina lite i paddocken, hon satsa gärnet och jag var inte med alla gånger! haha, busponny.
Sedan mot kvällningen blev det då kvällspromenad med Sky och vid inkomst blev det panncakes, mumma!

Varför jag håller mig vaknet denna tid mitt i veckan med skoldag efter, är att jag inväntar Charlie som skulle slagga här efter att ha varit hos hans mormor och morfar i Västerås. Så nu sitter jag och spänner mig eftersom jag vet att jag kommer hoppa när dörrhandtaget rycks ner!
sovgott sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0