har inte bloggat, för jag inte har någon dator

Men nu har jag det, iallafall för tillfället. Sitter just nu vid mina pärons dator. Jag har ju min data hemma, men inte laddaren, så det går inte så bra.

Helgen har varit rolig och bra. I fredags hade jag och Charlie lite myskväll, vi gick och lade oss ganska tidigt för vi var jättetrötta båda två. Lördagen spenderade jag tillsammans med mina goda vänner Amanda och Linda, vi käkade pizza och myste i regnet och sen åkte vi till Altuna and just dance(d).
I söndags umgicks min mamma och jag lite, vi åkte och tittade på tävlingarna i Enköping, det var mysigt och bara sitta och titta och fika och äta hur mycket som helst.

Idag är det då måndag, och det var första skoldagen på veckan. Vi gick till 4, men det gick ganska fort. Dock höll jag på med min Svenskaberättelse i flera timmar igår, så var inte läraren här idag! Så det var lite surt, kunde gjort den idag istället då jag har mycket mera tid över idag. Ska gå ut med min lilla sjukling där ute i stallet nu, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0