helgen

I fredags var jag bara hemma och mös med familjen - lillebror
Vi tjockade med godis,cola, eller jag gjorde ;> och tittade på White Chicks.
Ingen av oss hade sett den, men den var lite kul faktiskt av det jag kom ihåg, slummrade till ett antal gånger, men det är ju inte speciellt ovanligt vid det här laget. Den handlar för dom som inte vet om två negrer som klär ut sig till två vita högklasstjejer osv.

Gaska tidigt på lördagsförmiddagen åkte jag in till stan, hämtade min jacka som hade kommit och sedan sjussade pappa mig till Amanda.
Amanda pinade i sig sin fisk till frukost(haha) och sedan vandrade vi neråt mot stan för att köpa present till Sandra, som blev väldigt lyckat:) Mindre kul var det väll att min nya tröja som jag hade på mig pep först när vi gick ner på Åhléns, och yttligare när vi gick ut, pinit! Men det visade sig att det satt en sån där streckkod i tröjan, så dom larmade av den! haha, men nu slipper det pipa nått mer iallafall! HAHA
Senare på kvällen kom Ebba även till Amanda å vi käkade kyckling, potatissallad, bröd, sallad och alcoholee till! fint som snus!
Efter ett tag när vi kände oss fina i bollen drog vi oss mot Julia där det va massa tjejer och spelade spel osv. Det var kulit! :} Vid 11 begav vi oss upp mot Fanna och där blev det dansa av! Vid halv 2 gick jag och mötte Charlie vid Joar så kom mammsi och hämtade oss! Lyckad kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0