samhällskunskap

Sitter just nu och pluggar samhällskunskap, är faktiskt lite intressant. Saker man möts utav varje dag, men man tänker inte på vad som är tanken riktigt och allting som ligger bakom. Men jag har väldigt mycket kvar, så det hinner nog blir riktigt tråkigt också.

morgonen började med orientering i Gånsta, sprang med linda och sandra. Vi tog en medelsvår bana idag, då vi bara har sprungit 2 stycken lätta förut. Inte alls stor skillnad, kontrollerna satt kanske på lite konstigare ställen och att den var lite längre, men absolut inte svårare.
Nästa gång blir det examen, och då blir det till att springa ensam!
Efter det väntade engelska, ganska slappt, vi skulle diskutera boken lite i grupper, för mig vart det inte så serisöst denna gång kände jag, jag skitmör sen orienteringen, haha!
tacos till lunch, och det piggade upp det hela.
Information och layout stod näst på schemat dom var nätverket fucked uup så vi fick sluta, tack maggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0