tisdagmorgon

Imorse när jag vaknade undrade jag varför klockan ringde överhuvudtaget, det var väll lördag? jag var helt säker.
Men sen anade jag att jag kunde ha fel och satt mig då att käkade frukost. Fil och flingor och läste EnköpingsPosten samtidigt som vanligt. När jag kollade om det var något bra på tv ikväll så kollade jag i TV4-spalten och såg att det var Sommarkrysset, men det är väll på lördagar?
men sen fattade jag att det var tisdag, det sa dom på tvn.

Nu är klockan 09.45 och vi har nyss haft Svenska, eller den avslutades 09.20. Kändes lite ovärt att gå till skolan för just den korta lektionen på morgonen, för sen har alla andra i klassen matteprov förutom jag, och sen håla i och ½ timme för Företagsekonomin är inställd. Men nyss var Charlie här och pratade och piggade upp stämningen för en sådär 10minuter. Så nu sitter jag bara här och väntar på mina kära vänner ska skriva klart provet.
Hörs sen, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0