shululuu lilla lady

Dagen började med spanskalektion, som dock linda och sandra skippade. inte jag! fick ju kolla på den braiga filmen, vem ville missa den! Nej, helt seriös den var faktiskt riktigt pervers, haha.
Mattelektionerna gör jag ju som jag vill med, så idag skippade jag den och chillade med datan istället.

Efter skolan väntade och hos mamma på Charlie, som slutade halv 3. Efter det gick vi runt på alla fik i hela stan, asfullt överallt, förutom på tammerfors, vårat sista önskemål, men det fick till slut bli där.
Vart iallafall ett wienerbröd och cola, right.
Sen tog jag och Charlie hejdå och jag mötte upp Amanda, vi gick vidare till Max, där vi spenderade våran tid medans vi väntade på Linda, och vi skrattade så magen vred sig utochin.
Linda och sedan från jobbet vid 8, och då bar det av till Ricos och efter det hem till mig och Sex and the City startades!


                  
                                                   älskling under fikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0