första ridturen på 4veckor

Denna torsdag började med idrott, och vi skulle boxas! Vi fick öva på massa olika slag och lite kombinationer, sen gjorde vi lite andra övningar också, jobbigt var det vill jag lova!
Engelska sen, där vi skulle skriva en uppsats om boken vi har läst, Animal Farm, inte nån höjdare, jag hade skrivit anteckningar men icke, dem fick jag inte använda visst, fail! Sen var det bara administrationen, sen hem i det finfina vädret! Jag fick rida idag för första gången på 4 veckor(!!!!!), eller skritta i 20minuter iallafall, alltid något!
Så nu ska jag skritta honom i en vecka sen åker vi in med honom igen, och jag hoppas verkligen att han är frisk då!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0