teori

Underbara onsdag! fyfan vilket underbart väder, idag bara längtade man efter att sitta på baksidan av skolan och njuta av solen det brände verkligen! wiho!
När vi slutade runt halv 2 så kilade vi på direkten och köpte oss en varsin glass på coop, andra för i år ;)
Sen blev det bussen hem och här sitter jag nu och smaskar på ett äpple, funderar på hur jag ska lägga upp kvällen. Eller snarare hur jag ska få mamma att gå med på allt jag tänkt göra. Jag ska fixa amandas present, hämta mina skor som kommit på posten, fixa nått knas på banken med mina pengar och sen teorin då, men den skulle jag helst av allt hoppa över. Blä, hur ska jag orka sitta och lyssna på bilsnack i mer än två timmar? Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0