fredag den 13de/lov-start

Jag sitter vid datan och dricker trocadera och kollar på nått roligt på tv. jag bara känner att samhällsböckerna väntar på mig, och jag vill verkligen inte, och orkar inte heller! Ska tenta av  hela samhällskunskap A  kursen på onsdag efter lovet och jag har inte börjat. hallå det är lov, lucky me!

ikväll blir det yttligare en hemmakväll ( var ju hemma både fredag+lördag förra helgen för att hjälpa och fira mammas 40årsdag), blir väldigt tidig uppgång imorgon, runt 5-halv 6 skulle jag chansa på. Sky och jag ska tävla våran första tävling sen augusti förra året :) det kan bli spännande! Det blir 110 till att börja med, vi är anmälda till 120 också, men får se hur han känns i första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0