mot slutet av lovet

suck! just nu önskade jag att jag tillhörde västmanlands län, så mitt lov började exakt nu! istället börjar jag skolan på måndag. fyfan, jag har haft ångest nu i några dagar, haha!
har inte suttit vid datan många minuter på lovet så det har inte blivit av att jag skrivit något. Men sammanfattat har det blivit en del vänner, pojkvän och alkohol. Plus att jag även var tröttast i början på lovet, jag har så himla svårt att ställa om mig, så jag ville helst gå och lägga mig halv10 och gå upp klockan 8, haha bra!

nu måste jag sätta mig ner och plugga satan av samhällen och sen ta ut sky. sugen? nej!
får se hur det blir ikväll, ha en bra dag!



min fiskare och jag från i fredags! ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0