ibland tycker jag om skolan

ganska ovärd dag i skolan men lungt och skönt som attan, på morgonen satt jag på min stol på spanskan och snackade hela lektionen, medans alla som inte var klara med sina berättelser gjorde klart. ojoj, linda och jag var klara först, sug på den! ;>
english then, satt och gjorde massa skituppgifter som jag lika gärna kunnat gjort hemma, läraren syntes väll inte till på hela lektionen heller! nice, sista skoldagen denna vecka avklarad!

hemma vid 1, tog det lungt, solade lite osv, när min mor anlänt tog vi med oss sky och åkte till åkerby för att skutta lite. men som vanligt knökfullt (på en fredag? ;s) så det blev inte så mycket skutt, dock bara en 5minutare mellan två lektioner, great! han var pigg. han var galen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0