liten/stor

i flera år har jag gått och sagt så mycket jag ska göra när jag blir 18 osv, pierca mig mer och tatuera mig å blablabla, allt sånt mina päron säger är onödigt, "du får väll göra det när du är 18 då".
men nu är det fan bara 2 och en halv månad kvar tills det smäller, det känns så sjukt,så overkligt. jag är fan lika omogen som för 3 år sen! Linda och jag satt och pratade om det igår, nu fyller vi 18 och vi känner oss ju inte vuxna för femtio öre, senast bevisat igår att vi inte är speciellt mogna också, haha! men känner man att man är riktigt mogen någon gång i livet, när börjar man känna sig vuxen? 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja.. det är ett halvår kvar tills jag är arton och min kompis fyller arton om två månader..

och mina kompisar kan typ roa sig med att sinna gömd inne i någon lägenhet och knacka på fönstret eller öppna fönstret och ropa hej när någon går förbi och sedan ducka och så asgarvar de om någon tittar eller ropar hej tillbaka.



Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0