mer helg åt folket!

åh, jag vet inte hur jag ska göra imorgon! Sky ska in och röntga sina knän, vilket jag vill vara med på. Men så är det ju studenten också, det är ju asnice om det är fint väder oså. Men som sagt, det ska ju typ spöregna imorn. GAH!

Var iallafall in till ridhuset nyss med sky och red honom ordentligt vilket var order ifrån kirupraktorn, så får vi se vad han visar imorgon och inte. Jag hoppas på något litet positivt för en gång skull. Håll varenda tumme är ni snälla, jag ska hålla varenda liten kroppsdel att det inte är så allvarligt!



älsklingssky!
<3

Kommentarer
Postat av: sandrew :)

jag ska hålla alla tummar och alla fingrar och alla tår jag har <3

2009-06-05 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0