sista lektionen innan skolavslutning

Min sista lektion det här läsåret blev spanska. En otroligt ovärd spanskalektion(som vanligt)!
Åkte med mamma imorse vid 9 och lämnade lillebror i skolan och sedan till Sandra och hennes bebis, som jag inte träffat på länge, så himla söt! Sen blev det lunch och fika med mammsi.
Funderade väll på att skita i spanskan under hela dagen fram till halv 1, då lektionen började. Men jag gick på den iallfall och den varade i cirka 10min., vi fick reda på betyg och så bara, ohyes ännu en dag jag suttit och väntat på en skitlektion!
Men en fördel var att jag pratade med läraren och hon sa att jag ska skriva en uppsats bara så får jag VG , woho.
Idag blir det en dödag, inte en skit att göra och sämst väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0