sista veckan

Imorse blev jag väck ungefär ganska precis klockan 6.00 av mamma, tummen hade ont i magen så det blev att gå ut och gå med den lilla bäbisen. Tillslut började hans mage komma igång igen som tur var, eftersom mamma skulle med sky och jag skulle till skolan och göra prov.
Så jag och Charlie sprang till bussen och var i skolan vid halv 9, eftersom vi inte hade de första 2 lektionerna satt jag i bibblan och "försökte" plugga till provet vi skulle ha 10.40, men jag somnade, lade ner huvudet i boken och bara slockna, haha!
När jag kom till provet sen iallafall så stod det högst upp läs igenom hela provet innan du svarar på någonting, så på sista frågan stod det ; rulla ihop provpappret och släng det i papperskorgen, så får du dina betyg och en sommarkram! åååh! Så det hade jag suttit där och väntat helt i onödan! Men som tur var fick jag åka med Linda och hennes mami hem ;D

Så nu sitter jag bara och slöar i soffan och ska fixa pommes, är sjukt sugen på det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0