smartis!

Teorilektionen igår gick väll bra till slut, men samma lycka som alltid när den är över ;) När jag kom hem blev det att ta ut Tummen och longera lite, vilket var ännu en förbättring. Han är så lyhörd, bara jag rör på mig så tror han att han ska stanna, så då gör han det. Men det går bättre med det också, så travade en del också, som inte riktigt gått förut.


Idag hade jag bara en lektion, spanska (mest ovärda lektionen enligt mig, då vi aldrig gör någonting), men jag tog mig i kragen och bestämde mig för att vara där 12.25, när den börjar. Jag gick helt enkelt hemifrån mig till hummelsta, som är 4km(!!!). Det tog typ 35min, men jag trodde att det skulle ta kortare tid så jag fick springa lite där på slutet, haha!
Träffade Lindabinda på bussen så vi knallade ner till skolan i spöregnet och haglandet, jihu, vi såg ut som två lodisar låååångt utifrån landet vill jag lova ;D
Efter spanskan tyckte vi att vi var värda en fika på Wendy's coffee, men det blev som vanligt mat för min del ändå, haha.
satt där ett bra tag och sen kilade vi ner till bussen, och smart som jag var så märkte jag att när jag kom hem hade jag glömt min mobil i bussen! Ringde till mamma osv, så hon ringde till bussbolaget, så nu är det i trygga händer som tur är och får den imorgon, tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0