barn och ungdomskunskap

sista timmen på måndagar består av inviduella val, som jag har då barn och ungdomskunskap! Meningslös kurs, iallafall för mig som inte är speciellt intresserat av sånt :p men eftersom jag gick 1an på natur, så valde jag inviduella valet från dom kursserna jag hade och skulle ha där. Så när jag böt till samhäll i tvåan fick jag en kurs där det fanns plats kvar i bara. Men jag har överlevt! haha

Fick iallafall sluta vid 14.45 idag, pratade bara med läraren om en uppgift som vi ska göra, så vi har ingen lektion imorgon heller. Egentligen borde jag inte sitta vid datan heller, har ett stort prov imorgon i företagsekonomi B, och jag har inte direkt pluggat överdrivet mycket, så istället borde jag fördriva tiden medan jag väntar på bussen genom att plugga.
Men nu ska jag gå och köpa lite godis på coop, så jag klarar pluggkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0