jag är så dålig på att ta bilder

SAMMANFATTNING AV HELGEN ;

Jag har helt enkelt inte suttit vid datan och heller inte skrivit i bloggen.
Men här är en liten sammanfattning ,
i fredags tog jag det bara lungt, jag var ju hemma hela dagen, pga en ynka ovärd lektion. Sedan blev det även en hemmakväll också, åkte till stan med mamma och handlade "lyx-tacos" (haha), och massa annat gott! Det blev Let's dance och tjocka för hela familjen!

i lördags vart det uppstigning vid 9.00 för en sky-tur, med mycket mjukgörande och mycket trav. Sen in till stan och luncha med amanda och linda på wickmans, godaste! Sen åka hem där älskling befann sig pga ett missförstånd. Sen blev det massa massa massa mys och melodifestivalen för oss :)

och slutligen blev det ven söndag, och den spenderades hela dagen uppe på åkerby. Åkte hemifrån vid 9 då de -14 graderna hade minskat lite, som tur var! Skulle iallafall hoppa en 120 med sky, vilket jag gjorde också. Han var lite bråkig på framhoppningen men med lite ben på så hoppade han super på banan, och han var nolla och placerad.
Pappa och älskling kom även upp dit, så jag och hjärtis åkte sen med ida (som nyss fått körkort) en sväng till donken för käk! satan så gott!

min helg har varit jättemysig. tack för det, puss!


nu är det måndag, och jag måste plugga. PUST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0