sommarjobb!

igår spenderade jag hela min kväll hos världens bästa, vi kollade på tv och bara myste, (utan massa äckel tjockis-saker!). Vaknade även upp bredvid honom imorse, men skiljdes åt då han skulle jobba och jag åkte till västerås med linda! Hittade lite saker där tills jag fyller år, som nog blir nog bra! Träffade Ida och Sofi där också, så vi traskade runt med dom en stor del av tiden och sen fick vi även sjuss hem av Ida, woho! :D

Har även fixat sommarjobb, eller mamma rättaresagt, så nu kan jag andas ut! tack för det, sommaren är räddad ;)
Slipper iallafall stöta på några sånna här, som förra året, usch! (inte jag som håller!!!!, det är galningen jag jobbade med, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0