långhelgen är över

Den härliga tiden på denna vecka är alltså över, och skola i morgon och 3 prov denna vecka att se fram emot.
Helgen har iallafall varit suverän, allt från supermysig filmkväll till party all night long. Dock väldigt sena kvällar alla dagar för mig, vilket inte min kropp eller humör alltid klarar av, om inte annat kommer de märkas de första dagarna i skolan, haha!

Söndag idag iallafall, vaknade upp hos älskling, men han stack och jobbade vid 8.  Pappa kom och hämta mig vid halv 11, så drog vi till farfar som fyller år idag, så det blev massa bullar och tårta till frukost, det funkar det också, dock känner jag mig inte så jävla fräsch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0